DOPRAVA

Zboží lze zaslat nebo si ho osobně převzít na provozovně Divišov nebo na provozovně Praha..

ZASLÁNÍ:

Česká republika:
Doprava při souhrnném nákupu v hodnotě nad 5.000,- Kč je ZDARMA po celé ČR (mimo zboží, které svým rozměrovým a hmotnostním charakterem spadá pouze do možnosti automatického výpočtu ceny na základě rozměru a hmotnosti, jako např. solární panely, střešní konstrukce, baterie apod. a neplatí zde limit nad 5.000Kč pro dopravu Zdarma). Objednávkový systém automaticky vypočítá cenu u těchto atypických produktů. Toto nadrozměrné a hmotnostně vyšší zboží Vám můžeme také odeslat po dohodě expres (s rychlým doručením) naší vlastní dopravou, kdy Vám zašleme cenu dopravy ke schválení. Jde vždy o individuální kalkulaci ceny, která je závislá na místě doručení, velikosti a hmotnosti zásilky.
Dopravu při souhrnném nákupu v hodnotě do 5.000,- Kč včetně DPH u neatypických produktů hradí zákazník ve výši 98,- Kč po celé ČR.

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní firmy PPL, TOPTRANS nebo vlastními přepravními službami. O způsobu přepravy rozhoduje hmotnost a rozměry zboží a budeme Vás o ní předem informovat. Zboží vám bude doručeno za 1. zamykatelné dveře objektu uvedeného v dodací adrese. Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič, proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.

Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat přepravci přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem. Před samotnou kontrolou zboží pod obalem je zákazník povinen napsat řidiči do přepravního listu reálný stav obalu, a to i v případě, že je nepoškozen. V případě poškození zásilky je nutné s řidičem provést zápis do přepravního listu a podrobně popsat rozsah poškození, případně zásilku zákazník odmítne převzít. Pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku +420 731 899 161. Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu přepravního listu bez výhrad nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce.

Zboží uvedené na e-shopu "skladem" expedujeme v co nejkratší době zpravidla do 1 dne. Po vyexpedování Vám bude zboží doručeno do 24 hodin. O aktuálních skladových zásobách a termínů dodání konkrétního zboží se v případě zájmu prosím informujte na info@solarsun nebo zákaznické lince +420 731 899 161

Zboží můžete zaplatit bankovním převodem předem nebo platební kartou nebo v hotovosti na provozovně.

Vícenáklady spjaté s opakovaným doručováním zásilky v případě zákazníkovy nedostupnosti na místě dodání hradí zákazník.

OSOBNÍ ODBĚR

Ten je možno provést na naší provozovně v době od 10h do 17h každý všední den (vždy je potřeba tel. domluvy předem), adresa je uvedena v sekci "Kontakty".

Při osobním odběru je samozřejmě možné zboží zaplatit hotově nebo platební kartou.
Platba bankou předem - zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete.
Při vyzvednutí zboží budete vyzváni k prokázání k předložení čísla objednávky.
Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny.
 
DODACÍ LHŮTA
 

Dodací lhůta je zpravidla 2-3 pracovní dny po potvrzení závazné objednávky, při platbě převodem 2 pracovní dny po připsání platby na účet prodávajícího, nedohodne-li se prodávající a kupující jinak. U některých položek je dodací doba individuální, v tom případě informuje prodávající kupujícího o konkrétní dodací době.